lunes, 3 de enero de 2011

Tenc una lluita interior impressionant!
El problema és que no m'entenc ni a mi mateix.
M'han convidat a una festa, i no sé què he de fer. Per una part vull anar-hi, perquè m'importa la persona per la qual és, però no puc, sóc incapaç de fer-ho! no coneixeré ningú, m'ho passaré malament...
Per altra banda no sé per què és així, perquè realment no coneixeré ningú? o perquè tenc por de relacionar.me?
Vull pensar que és perquè no conec aquella gent i el seu "rotllo" no me va, i és així, no hi estaré a gust, només conec un parell de persones, i no vull obligar-les a estar amb mi tot el vespres, a més de no saber de què xerrar amb aquella gent.
Tot és una merda, crec que esstic fent una muntanya d'un gra d'arena, que no m'hauria de preocupar tant i que realment no sóc tan tancat, simplement no me fa ganes, punt.
M'odi! m'odi per ser així i no fer res per canvviar-ho! no puc més!

Esper que ella ho entengui, que sàpiga veure que som així i no puc canviar-ho. Que me costa moooooolt!

Bona nit i molts d'anys!

No hay comentarios:

Publicar un comentario